برگزاری شورای عمومی سه معاونت عاماج

دوشنبه ۸آبان جلسه‌ی معاونین گروه عاماج کمی متفاوت‌تر تشکیل و علاوه بر حضور تعدادی از معاونین گروه، عاماج میزبان چند عضو جدید نیز بود تا هم ایشان با روند کلی امور آشنا شوند و هم‌ معاونین مربوطه به طور خاص با اعضای خود جلسه‌ای توجیهی پیرامون آشنایی بیشتر و هماهنگی برنامه‌ها‌ی پیش‌رو داشته‌باشند.
مهندس احمدوند، نایب رییس عاماج در ابتدا هدف تشکیل این جلسه را آشنایی بیشتر کارشناسان عاماج با فضای کاری، گزارش عملکرد معاونین و برنامه‌های در دستور کار و اجرایی گروه تا پایان سال، دانستند. با ادامه‌ی این محفل هر کدام از معاونین گزارش کوتاهی از عملکرد خود و زیرمجموعه‌های تحت نظارتشان در بازه‌ی ابتدای سال تا کنون ارائه دادند و همچنین لیست برنامه‌های آینده‌ی خود را به طور خلاصه بیان‌کردند.
از برنامه‌هایی که در مقطع کوتاه مدت گروه هنری عاماج در حال انجام است، می‌شود به برگزاری کارگاه ایده تا اجرا تحت‌ نظر معاونت فرهنگی_ هنری، پادکست کافه مطب تحت نظر معاونت صدا و موسیقی، برنامه‌های مهر عاماج در روز کودک و نوجوان و پویش قوی بمون، پخش دورهمی فصل چهارم به تولیت معاونت تصویر و فضای مجازی و… اشاره‌کرد.
در ادامه‌ی این جلسه، دکتر عابدینی، رییس گروه هنری عاماج بعد از استماع سخنان معاونین، سرپرستان و کارشناسان گروه، صحبت‌های خود را با توصیف فعالیت‌ها، فضای صمیمانه و هدف‌های عالی و غایی آغازکرد. وی سپس به موضوع جشنواره‌ی کشوری هنر جوان پرداخته و تصریح کرد: این اتفاق یکی از مهم‌ترین کارهای عاماج به حساب می‌آید که قرار است اولین دوره‌اش در سال جاری اجرا و به پایان برسد. در این راستا هر کدام از ما وظیفه داریم رسانه‌ای باشیم برای بهتر عملی شدن این رخداد ارزشمند به خاطر امید، حال خوب جامعه و ارتقای فرهنگ گفت‌وگو.
در بخش انتهایی این رویداد مهندس احمدوند، نایب رییس و رییس حوزه‌ی ریاست، خانم بیراز، معاون تصویر و فضای مجازی، آقای جعفری، معاون فرهنگی_ هنری و آقای شیری، معاون صدا و موسیقی به طور اختصاصی با داوطلبان علاقمند به فعالیت درون حوزه‌‌های تعریف‌شده‌ی‌شان در راستای هم‌افزایی بیشتر به صحبت‌ پرداختند. / انتهای پیام