نشست رئیس حوزه‌ی ریاست مجلس شورای اسلامی با اعضای مجمع محلات تهران و گروه هنری عاماج


در آغاز این نشست صمیمانه با جوانان نخبه‌، سیدحسن دهقان، دبیر مجمع محلات تهران بیان کرد: هدف از تشکیل این جلسه رساندن صدای جوانان تراز و نتایج زحمات آن‌ها به دکتر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی است.
دکتر محمدامین عابدینی، رئیس گروه هنری عاماج همچنین عنوان‌کرد: شاید این جمع در نگاه اول دربرگیرنده‌ی قسمت بسیار کوچکی از آحاد زحمتکش ملت باشد اما بسیار امیدبخش است و نشان دهنده‌ی آن است که تلاش‌ها و کارهای جوانان دیده می‌شود. بنیان‌گذار عاماج در ادامه اشاره‌داشت: گروه هنری عاماج از سال۱۳۹۵ با محور امید، اتحاد و گفت‌وگو برای تمام عقاید و ایدئولوژی‌های انسان و اخلاق محور جامعه شکل گرفت و به لطف الهی ادامه داشته و خواهدداشت.
در ادامه نیز مهندس سهند جعفری، معاون فرهنگی_ هنری، مهندس محسن رسولی، معاون اجرایی و پشتیبانی و هانیه عابدینی، کارشناس ارشد روابط بین‌الملل و مشاور عالی ریاست گروه هنری عاماج به ارائه‌ی دغدغه‌های اجتماعی جامعه و راهکارهای مدنظر پرداختند.
دکتر سیدمحمدجواد شوشتری، مشاور و رئیس حوزه ریاست مجلس شورای اسلامی، پس از استماع نکات مطروحه از اهمیت هنجار، مسائل فرهنگی و همچنین نحوه‌ی درست برخورد کردن با تهاجم فرهنگی صحبت به میان آورد و در بخشی از سخنان خود یادآور شد: نگاه جوانانه داشتن برای مدیران بسیار مهم است. نمی‌شود فقط آرمان‌خواه باشیم. باید آرمان‌خواهِ واقع‌گرا باشیم. / انتهای پیام