نشست عاماج و دیگر موسسات مردم‌نهاد برتر استان تهران با استاندار

به گزارش روابط‌عمومی عاماج، شنبه، ۲۸مرداد۱۴۰۲، نشست صمیمانه‌ی استاندار تهران و موسسات مردم نهاد این استان با حضور گروه هنری عاماج برگزارشد. در این گردهمایی دغدغه‌های سازمان‌های مردم نهاد مطرح شد و پس از سخنان نمایندگان این سازمان‌ها، علیرضا فخاری نکات خود را مطرح‌کرد.
محمدامین عابدینی، رئیس گروه عاماج پیرامون این رخداد بیان داشت: وجود چنین فضاهایی اگرچه نیک و موجب هم‌افزایی و ایجاد روابط مثبتی میان گروه‌های مردم نهاد می‌شود اما دو نکته مغفول است. اول: زمانی کار مردمی است که برای رضای خدا و خشنودی بندگان خدا باشد. دوم: زمانی که کار مردمی است، این حجم از توقع و درخواست و مطالبه‌ی مادی قابل درک نیست. در این راه اگر همراهی و امکاناتی از جانب دولت و حکومت بود که بسیار عالی‌ست ولی اگر نبود نیز نباید گله‌ای باشد. نگاه کارهای این چنینی حل کردن مسائلی است که حکومت نتوانسته به آن ورود کند و مردم برای مردم کار می‌کنند. به هر صورت باید تشکرکرد از ایجاد چنین بسترهایی. این نوع جلسات و به خصوص این دورهمی مملو از نکات جامعه‌شناختی و مهمی بود که اعضا نگرش یک‌دیگر را روشن‌تر کردند.
در انتهای این نشست از عاماج و دیگر سازمان‌های مردم نهاد تقدیر شد که قسمتی از آن به شرح زیر است:
موسسه افق عاماج
تشکل‌ها و گروه‌های مردم‌نهاد به عنوان نماد مشارکت اجتماعی، نقش انکارنا‌پذیری در پیشرفت پایدار کشور ایفا می‌کنند. اکنون که در هفته‌ تشکل‌ها و مشارکت اجتماعی هستیم به پاس دغدغه‌مندی آگاهانه و کنشگری داوطلبانه و موثر در عرصه‌های مختلف اجتماعی و فرهنگی و… در راستای ساخت ایران قوی و سربلند، صمیمانه از تلاش‌های خالصانه‌ شما تقدیر و تشکر می‌نمایم. / انتهای پیام